Sport

Een evenement op uw sportvereniging verzorgen? Of is uw vaste AV installatie aan vervanging toe? Wij zijn uw partner die kan meedenken met uw AV vraagstuk.

Sinds 2005 zijn wij reeds langdurig actief op diverse sportverenigingen. Daar helpen wij bij jongeren feesten, jubilea, bij de grootschalige zomertoernooien en sportkampen met tijdelijke geluid en lichtinstallaties.

Daarnaast bouwen en onderhouden wij de omroepinstallaties, LED reclame boarding langs velden, scorebord systemen en audio installaties in het clubhuis.

Tot onze vaste opdrachtgevers mogen wij o.a. HC Rotterdam, HC Feyenoord in Rotterdam en sportclub Feyenoord-Varkenoord in Rotterdam, Olympia uit Rotterdam, voetbalvereniging Neptunus uit Rotterdam en basketbalvereniging Landstede Hammers uit Zwolle rekenen.

Er is een reële kans dat uw sportschool niet goed ventileert. In veel gevallen zorgt het ventilatiesysteem ervoor dat lucht, inclusief bacteriën en bijvoorbeeld virussen, recirculeert en geen schone lucht aanvoert. Hiervoor biedt MEB AV de perfecte oplossing; Clean Air Units. Een Clean Air Unit zuivert de lucht door middel van UV-C licht/straling. Wilt u weten hoe dit precies werkt en of dit ook bij uw sportgelegenheid ingezet kan worden? Neem dan een kijkje in onze webshop of vul onderstaand contactformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Referenties

•  Sport

Meer weten?

Neem contact met ons op en u hoort van ons!